torsdag 2. januar 2014

Da kommer det noe flere julekort inn på bloggen. 
Motivarkene er fra Kort og Godt og mønsterarkene + snøfnugget er kjøpt på Scrapomania.
På dette kortet har jeg brukt sølvkartong som panel.
Brukt en sytrinse til å lage hull med.


Her har jeg brukt blonde som er sølvfarget og diesen er fra Memory Box. 
Brukt grønn bazill som panel rundt bildet her.


Her har jeg brukt antikt embossingpulver. 
Rødt panel av bazill er brukt på dette kortet.


Fremgangsmåten er lik på alle tre kortene, men de ble forskjellige.

2 kommentarer:

Anne sa...

Så morsomt at samme oppsett kan gi så ulike uttrykk! Nydelige alle tre :-)

Håper du har en fin start på det nye året!

Klem

PS! Tusen takk igjen for hyggelige kommentarer hos meg, det setter jeg stor pris på!

Sissel sa...

Godt nytt år :)
Kjempefine julekortmed flotte motiv og søte dies.
Klem Sissel