søndag 1. januar 2012

Årets første julekort i 2012.


Da er årets første julekort laget. Til kortet har jeg brukt grønn bazill, mønsterark "kongler" og "julens gleder" fra Papirdesign. Juletredies fra Marianne design, juletreet er pyntet med julehjerter og stjerne som er kjøpt på Inspirerende Hobby. Stemplet er også fra Marianne design og er fargelagt med Copics tusjer. Ostekluten som jeg har brukt har jeg pyntet med Glitter glaze fra Panduro. Pynten som er brukt øverst på kortet er også kjøpt på Inspirerende Hobby.

4 kommentarer:

line sa...

WOW imponert over at du gidder allerede nå. Her er ikke jula ryddet ut ennå, og julekort det har jeg i alle fall ikke tenkt på. I 2011 ble 70 kort laget en uke før jul... det var litt i seneste laget ;)

Flott kort, og lykke til med videre produksjon.

Til slutt - Godt nytt år.

LENA sa...

Hei Sissel!
Flott julekort, greit å ha på lager til neste jul :-)
Jeg skal i hvert fall på treff i kristiansund, molde og geiranger i vår, håper du blir med også, vi har det så kjekt!!
Riktig godt nyttår så snakkes vi!

Anne sa...

Riktig godt nyttår!

Så herlig julekort! Kjempebra å være i gang allerede, så flink du er :-) Jeg rakk ikke å komme i mål i desember, så jeg skal også få laget julekort utover året :-)

Klem

Sissel sa...

Søtt julekort! Må si du starter tidlig, ja!! hehe
Har du meldt deg på treff?? Jeg tror det blir med meg som med Lena... Kristiansund, Molde og Geiranger! Håper vi også kan treffes hos Belinda!
Stor nyttårsklem til deg! :-)