søndag 16. oktober 2011

Fødselsdagskort

Dette kortet er ett bestillingskort. Jubilanten er litt "sort" så jeg tenker dette faller i smak.
Har brukt brun kartong, sort Tom Holtz papir som jeg tørrembosset med mursteinmal også fra Tim Holtz. Digistempel av KennyK som er fargelagt med Copics. Pyntet med pynteserviett som jeg sotet litt i kantene. Metallpynt fra Korthobby som jeg limte røde dråper på. Ellers så har jeg brukt røde roser fra Kort og Godt og rød "bling" som er kjøpt på StampersHeaven. Rød glitterlim rundt kantene.

5 kommentarer:

Sissel sa...

Stilig kort! Så flott i sort og rødt og lekkert pyntet! Dyktige du! :-))
Klem

Beatemor sa...

Flott kort! Digger stempelet av den litt rampete jenta :-)

Anne sa...

Kjempetøft kort! Herlige farger :-)

Ha en fin uke!

Klem :-)

Audhild sa...

Herlig kort, Sissel - kul den dama der ja:-)

Linda sa...

Tuuusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min:)Det setter jeg stor pris på:):)Legger meg til som følger til deg også, du lager utrolig mye flott!!!!!